ח"כ ארבל: "קדושת הכותל – אינטרס לאומי, לא רק חרדי"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ ארבל: "קדושת הכותל – אינטרס לאומי, לא רק חרדי"

    ח"כ משה ארבל בשיחה עם 'קול חי', על מתווה הכותל: "זה לא רק אינטרס חרדי. זה אינטרס לאומי. גם בעלי ה'כיפות השקופות' רוצים אותו דבר, גם אלה שאינם הולכים לבית הכנסת – בית הכנסת שאינם הולכים אליו הוא אורתודוקסי. אין שום צורך אמיתי אלא מטרה לקעקע את הזהות היהודית של המדינה"

    ח"כ משה ארבל צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ משה ארבל שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר: "בממשלה הזו כמעט ולא מצאנו שהם אומרים מה שהם עושים, בדרך כלל הפוך. יש מקום לדאגה גם בנושא מתווה הכותל, המגמות שלהם ברורות. יש להם מימון מאסיבי של הקרן החדשה להפוך את מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה".

    לדבריו "זו פרובוקציה לשמה שמטרתה לרצות את הקהילות הפרוגרסיביות בארה"ב שדוחפות לזה. הציבור החילוני והמסורתי במדינה הוא אורתודוקסי ורוצה לראות את הכותל כמו שהוא היום".

    "זה לא רק אינטרס חרדי. זה אינטרס לאומי. גם בעלי ה'כיפות השקופות' רוצים אותו דבר, גם אלה שאינם הולכים לבית הכנסת – בית הכנסת שאינם הולכים אליו הוא אורתודוקסי. אין שום צורך אמיתי אלא מטרה לקעקע את הזהות היהודית של המדינה".

    עוד הבהיר ארבל: "גם אחרי אותו מתווה הם ירצו להכנס עוד פנימה, המטרה שלהם היא לא תפילה".

    הוא התייחס לשאילתא ששלח לשרה שקד: "הציגו בפניי פוסט משנת 2013 שהיא שואלת 'תנו לי סיבה אחת למה לא לאשר את הישיבה בחומש', אז שאלתי אותה את אותה שאלה. היא מחוייבת לענות תוך 21 יום".

    ארבל התייחס לאיום של יו"ר ש"ס, בתביעה נגד העיתונאי בן כספית: "חופש העיתונות הוא ערך יסוד, יחד עם זאת זה לא הופך היתר לחופש השיסוי ולשקר ולדבר בצורה מבזה ובן כספית השתמש בצורה צינית ומורשעת ברגשות קשים שחווים אותן משפחות אסון מירון במטרה לבזות את השר דרעי".

    ארבל תקף: "זו אמירה מרושעת, לא חוקית שמטרתה לנסות ולהשפיע בעורמה על ועדת החקירה שזה לעצמו עבירה פלילית. הוועדה עוד לא נדרשה ואפילו לא זימנה לעדות את ח"כ דרעי. כל המאבק של דרעי היה שכאשר שבוע וחצי לפני ל"ג בעומר היו חגיגות העצמאות ללא הגבלה הוא נאבק שגם במירון יהיה ניתן לחגוג מבחינת הקורונה".



    0 תגובות